FUENTE: GENERALITAT DE CATALUNYA
Moltes persones han adquirit les seves competències professionals en el lloc de treball, mitjançant la pràctica, l'experiència professional i vies no formals de formació. Per tant, són persones que tenen les competències, però no l'acreditació oficial. Aquest procediment permet a les persones que hi participen aconseguir una certificació que els pot servir per arribar a obtenir un certificat de professionalitat, un títol de formació professional o totes dues coses i facilita, d'aquesta manera, la seva integració laboral, la promoció professional i el reconeixement social.
La convocatòria actual està restringida a les persones que no van obtenir plaça per manca de vacant a la convocatòria de l'any 2013. Més informació a l'apartat: Requisits de participació.
El nombre màxim de places que s'ofereixen és de 3.100.
Abans d'iniciar el tràmit és important obtenir la informació i l'orientació necessària per porta-lo a terme correctament. Els punts d'informació i orientacióinformen de les fases del procediment, els requisits d'accés, els drets i obligacions dels canditats, i les acreditacions oficials que es poden obtenir. En aquests punts també es pot demanar ajuda per formalitzar la sol·licitud i preparar el currículum europeu. Consulteu l'apartat a: Informació i orientació general.
L'Acredita't és un programa finançat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, i cofinançat pel Fons Social Europeu.
Calendari
Les persones excloses de la convocatòria de l'any 2013 per manca de vacants que tinguin interès en participar a l'Acredita't han de confirmar-ho per Internet.
Termini per confirmar la participació a l'Acredita't: del 5 al 16 de juny de 2014.
Consulta del resultat de l'assignació de centre: a partir del 2 de juliol de 2014.
En cas que quedin places, a les persones excloses de la convocatòria de l'any 2013 per manca de justificació de mèrits i requisits se'ls informarà del procediment a seguir.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Muchas gracias por visitar EL BLOG DE LA ORIENTACIÓN LABORAL y por tu comentario.
Saludos.